By Laura Hämäläinen

2012/03/01

mä oon tehny lupauksen, mä elän päivä kerrallaan

2
1

Haudihau! Keräilin teille pienen kollaasin tommosista perus hiustyyleistä mitä arkisin käytän. Eipä noi mitään kovin erikoisia kylläkään ole :--D Viime päivät mennyt pitkälti lukiessa ylläriylläri ja treenaamisenkin pariin oon taas palannut sairastelun jälkeen. Tuntu kyllä kropassa eilen kun pumppia ohjaili, että kipeenä oli ollut... Huhhuh, ei kovin kaukana pyörtyminen käyttänyt välillä, mut tahdon voimalla tunti loppuun ja sit oli kyl huikee voittajafiilis. Tänäänkin oli treenipäivä, mutta tän viikon treeneistä enemmän sunnuntaina ! eli treenipostausta tulossa..
Eilen sain soiton Kuusaan Nesteeltä ja meen tiistaina työhaastatteluun, jaiks wish me luck et saisin sen paikan sieltä :-) Ihanaa ku on jo maaliskuu ja ainakin mun ajatuksis talvi on vähän niinku ohi ja nyt ei muuta ku kevät tuletule jo ! Kuunnelkaas tähän loppuun viel tää huikee kesäbiisi ja kuvitelkaa se ku aurinko porottaa ja voi aurinkolasit pääl chillaa ja syyä jätskii 




1IMG_2441
2IMG_2442
BULAn panta, Intersport 17,00€
3
Paita, Vila 29,90€ toi on ihan täydellisyys kun käy melkeimpä minkä vaan vaatteen kans ! ei kyl ihan pääse eduksee tos henkaris..
6IMG_2561
3IMG_2463
SHARE:

10 kommenttia

  1. Hei ku sä ilmeisesti oot Lyseon lukiossa Kouvolassa, nii ootko sä viihtyny siellä ja millanen koulu on kyseessä? :) Itte oon harkinnu hakemista sinne nyt ens viikon yhteishaussa joten ois kiva kuulla!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi - HEI JOO tottakai voin kertoo ! Mä oon viihtyny ihan hirmu hyvin siellä. Koulu on rakennuksena viihtyisä, opettajat on kivoja ja oon saanu tosi paljon uusia ihania ystäviä.
    Meijän koulussa toimii huippu oppilaskunta, joka järjestää kaikkia teemapäiviä, joka vuotiset pikkujoulut (tänä vuon tietokilpailun pääpalkintona oli 32" telkkari) jnejne :) meijän koulus myös 2.luokan opiskelijat järjestää abeille joka vuosi potkaiset, eli juhlan abien kustannuksella ja tänä vuonna teemana oli hollywood =) tätä juhlaa ei esim. kuusaan lukiossa oo ollenkaan ;)
    On myös mahollisuus kansainväliseen toimintaan kansainvälisyyskurssin kautta =) ystävyyskoulut löytyy unkarista ja saksasta - ite olin viime keväänä viikon unkarissa !
    Ite oon kyl tykänny TOSI paljon enkä oo katunu hetkeäkään et kouvolaan lähdin vaik kuusaalla asunki :) sinne vaan ! ;)

    VastaaPoista
  3. Nyt on ihan pakko kysyä et mihin aikaa oot työhaastatteluun menossa? :o sama päivä ja paikka ois tiedossa ni alko ihan mielenkiinnosta kiinnostamaan et mikä ryhmähaastattelu siellä on tiedossa :DD
    Ja hei blogisia en oo aikaisemmin lukenut et löysin sen ihan sattumalta mut tää vaikuttaa tosi upeelta!((:

    VastaaPoista
  4. Lyseo on paras ja kalja

    VastaaPoista
  5. Anonyymi - öö klo 12:30 oon menossa ! moneltas sie :----D

    Anonyymi - hahaa no en tost kaljasta menis sanoo :D

    Alisa - kiitos =))

    VastaaPoista
  6. Okei =)
    Puol kahelta menen itse, sä nyt vähän pääset eka vallottamaan ne :DD

    VastaaPoista
  7. Anonyymi - haha :D

    Oona - voi kiitos, ihana oot ite ! :)

    Anonyymi - heh, tsemmpii sulle myös :)

    VastaaPoista

Canon EOS 600D
EFS 18-50mm f/3.5
Canon Lens EF 50mm f/1.8.
Canon Speedelite 430EX II lisäsalama
Kuvanmuokkaus Photoscape

© LAURA H.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig