By Laura Hämäläinen

2011/11/27

oot liian kaunis häpeemään etkä voi yhtään mitään menettää, joten anna mennä, joten anna mennä

Koeviikoilla kyllä huomaa miten taitava onkaan keksimään tekemistä sitä lukemista välttääksee nimim. matikan kirjat tuolla odottelis.. Tällä viikolla oonkii vihdoin päässy palaamaan treenauksen parii ku mun megasyysflunssa vihdoinkii helpottanu :-) olikii jo ikävä combattia ja pumppia.
Perjantaina juhlistettiin yhen kaverin 18-vuotis synttäreitä ja eilen olin päivällä Iran kanssa. Käytiin kuvailemassa ja tilattiin ponke'sin pipot, luulin et ois ollu kalliimpi ! Illalla vietettiin Jarkon kanssa aikaa rauhassa kotona, katottii leffaa ja tehtii tortilloja :-) 
Tässä olis eka satsi eilisiä kuvia, oli ihanaa ku pitkästä aikaa paisto aurinko (siel oli kyl silti jäätävän kylmä..)
No mut nyt se matematiikan ihmeellinen maailma taitaa kutsua!

IMG_5756
IMG_5754
IMG_3243
IMG_3230
IMG_3210
IMG_5775
IMG_3217
IMG_3255
IMG_3303
IMG_3314
IMG_3332
IMG_3357
IMG_5770
3
SHARE:

4 kommenttia

  1. onks sulla mopoauto? ja onks toi jarkko vai dani kenen repparis ira on?

    VastaaPoista
  2. aaaaaaaa rakastan niiiin näitä kuvia ! <3 ja hahaha noi mun x hypyt XD

    VastaaPoista
  3. Anonyymi - se on mun veli :----D ja ihan on oikea auto ku oon jo 18:)
    Iraa - jep näist tuli ihania :---)
    elina - kiitos ! :)

    VastaaPoista

Canon EOS 600D
EFS 18-50mm f/3.5
Canon Lens EF 50mm f/1.8.
Canon Speedelite 430EX II lisäsalama
Kuvanmuokkaus Photoscape

© LAURA H.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig