By Laura Hämäläinen

2011/10/21

Haaste!


Säännöt ovat seuraavanlaiset:
- kiittää tunnustuksen antajaa
kiitos Oona! :-)
- antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle - en jaksa nyt :-)
-kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään


1. Oon miettinyt jo jonkun aikaa hiusten värjäämistä ruskeiksi, mut en oo viel uskaltanu värjätä ku en sit tiiä kuitenkaa et kummat mulle sopii paremmin ! :-D
2. En mennyt tänään kouluun vaan jäin iloseen Jaken viereen nukkumaan eli hyvää lomaa minä ! 
3. Rakastan pixarin elokuvia, ne on vaan ihan parhaita ! Oon siis ikuisesti ehkä henkiseltä tasoltani pikkulapsi kun nää lasten leffat uppoaa muhun edelleen.. 
4. Oon ihan rakastunu Ben&Jerry's jäätelöihin 
5. En vois kuvitella elämää ilman treenaamista ja urheiluu - muistan kyllä keväällä ku en pystyny ees kävellä et miten tuskaa se oli hyij.
6. Pelkään ihan sairaasti pimeetä ja hammaslääkäriä. Pelkkä ajatuskin siitä et mun pitäis kävellä pimeässä metsässä tai esim. poistattaa mun viisaudenhampaat saa mut melkein paniikkiin...
7. Lähden kohta hakemaan parasta ystävääni, joka on pitkästä aikaan Kouvolassa, ja sit tänää illal mennää vähä juhlii :-)
8. Maanantaina lähen viemään pikkusiskoa Lahteen maajoukkuekatsastukseen, oon tosi ylpee mun siskosta :-) toivottavasti sil menis hyvin siel ! 

SHARE:

Ei kommentteja

Lähetä kommentti

Canon EOS 600D
EFS 18-50mm f/3.5
Canon Lens EF 50mm f/1.8.
Canon Speedelite 430EX II lisäsalama
Kuvanmuokkaus Photoscape

© LAURA H.

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig